søndag den 25. august 2019

Jeg elsker at være lærer.
Men skolestart betyder nye baktusser, som børnene har taget med fra alle deres sjove feriemål, og det betyder "av min hals!"

Det har heldigvis hverken holdt mig fra arbejde, eller fra den kreative time om dagen, så kvoterne er stadig holdt, selvom jeg må indrømme, at det kniber med de to bespænd; at holde mig til max 3 ting af gangen, og at rydde helt op efter mig hver gang.

Pt. er hobbyværelset et bombekrater, der endnu ikke er ryddet op, efter at jeg holdt  kreativ weekend med to veninder, for en uge siden.

Men skidt pyt, det betyder at jeg har fået lavet noget, og så længe jeg stræber mod de to ting, så kan det kun gå fremad lige nu 😏

Jeg satser på snart at være så meget på toppen, at der igen kommer reelle indlæg, men for nu får I en masse billeder 😃

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar